PRAKTISK INFORMATION INFÖR ER MEDVERKAN
Här finner du svar på de flesta praktiska frågorna du kan ha angående ditt deltagande.
Titta här först och om du mot förmodan inte finner svar på det du undrar över här, kan du hitta våra kontaktuppgifter på kontakt sidan.
Onsdag 26 november:
Konferens: 08:20 – 17:10
Mingel: 17:10 – 18:00
Bankett: 19:00 – Sent
Torsdag 27 november:
Konferens: 08:30 – 17:00
Inflyttning:
Tisdag den 25 november kl 18.00 – 20.00
Större inflytt av material sker via varuintag (Kungsgatan 3 till varuintag).
Mindre inflytt av material sker via huvudentré (Kungsgatan 1 till huvudentré).
Alla ytor måste vara klara senast kl. 08.00 den 26 november.
Utflyttning:
Torsdag den 27 november från kl. 17.00 – 19.00
Leveranser får tidigast anlända 2 dagar innan ankomst.
Alla leveranser skall märkas med eventuellt Monternummer, företagsnamn, Trygg & Säker, 26 – 27 november
Större leveranser på pall:
Clarion Hotel Sea U Helsingborg
Kungsgatan 3 till varuintag
252 21 Helsingborg
Små leveranser, enstaka paket:
Clarion Hotel Sea U Helsingborg
Kungsgatan 1 till huvudentré
252 21 Helsingborg
Clarion Hotel & Congress Sea U
Kungsgatan 1, 252 21 Helsingborg
Användarnamn är den email som angavs vid bokning och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via “Forgot Password”-knappen.
I utställarportalen hittar ni:
Länk till utställarportalen: https://exhibitor.trippus.se/#/
Observera att endast en person från er organisation kan vara kontaktperson i Utställarportalen. Om ni vill att fler ska ha tillgång kan ni dela sammaanvändarnamn och lösenord inom er organisation.
Alla representanter från er organisation som deltar behöver registrera sig. Som partner eller utställare erhåller ni ett begränsat antal kostnadsfria deltagarbiljetter. Observera att monterpersonal och föreläsare som representerar er organisation (som önskar delta på konferensen) måste använda dessa biljetter.
Dessa ska registreras via utställarportalen.
Deltagarbiljetterna inkluderar konferens, lunch, fika båda dagarna, en trerättersmiddag med underhållning och prisutdelning dag 1.
I en ordinarie monter ingår:
Exponeringsyta 2 x 2m
1 ståbord + 1 barstol (svart duk på bordet)
Framdragen hushållsel inklusive 1 förgreningsdosa.
Observera att inga monterväggar!
Önskar du boka extra barstol, ståbord eller en 55″ TV-skärm med HDMI kabel på ett stativ så kan du kontakta: adina.samuelsson@hexanova.se.
För ett så lyckat deltagande som möjligt erbjuder vi ett antal exklusiva exponeringstjänster.
De hjälper er att synas, öka trafiken till er monter och skapa mer affärsnytta.
Läs mer om möjligheterna här: Exponeringstjänster
Samla leads på plats genom att skanna deltagarnas namnskyltar. Få tillgång till kontaktuppgifter direkt, skriv anteckningar och markera intresseområden.
Beställ leadscanning genom att kontakta: adina.samuelsson@hexanova.se
Boka ditt boende på Clarion Hotel & Congress Sea U och bo på samma ställe som årets konferens arrangeras!
Clarion Hotel Sea U är beläget precis vid havet i Helsingborg. Ett hotell med design, mat, dryck och stämning som ni aldrig upplevt det förr. Välkomna!
Företag: Hexanova Events AB
Adress: Fiskhamnsgatan 2, 414 51 Göteborg
Organisations nummer: 556772-6194
Mail: ekonomi@hexanova.se
Bestäm vad ni vill uppnå – exempelvis antal leads, befintliga kundrelationer, stärkt varumärke eller ökad försäljning – och kommunicera detta till hela teamet. Planera hur ni vill synas och engagera besökare i montern, och bestäm redan i förväg hur ni tänker följa upp efter Trygg & Säker.
Tänk igenom vilka aktiviteter som passar era mål och ger besökaren en anledning att stanna till.
Förhandsmarknadsför gärna dessa aktiviteter för att locka fler besökare.
Använd sociala kanaler för att kommunicera i god tid före eFörvaltningsdagarna – berätta vad ni kommer att visa, tipsa om erbjudanden och dela nyheter. Tagga Trygg & Säkers konto, länka till vår hemsida och dela gärna material under dagarna.
Se till att monterpersonalen är väl informerad, motiverad och redo att möta besökarna på ett sätt som speglar era mål. Efter Trygg & Säker – kontakta snabbt insamlade leads, dela bilder eller innehåll i era kanaler och utvärdera både resultat och lärdomar.
info@tryggochsaker.se
031-719 05 00