...

 

PRAKTISK INFORMATION INFÖR ER MEDVERKAN

Har du frågor eller funderingar?

Här finner du svar på de flesta praktiska frågorna du kan ha angående ditt deltagande.

Titta här först och om du mot förmodan inte finner svar på det du undrar över här, kan du hitta våra kontaktuppgifter på kontakt sidan. 

Onsdag 26 november:
Konferens: 08:20 – 17:10 
Mingel: 17:10 – 18:00
Bankett: 19:00 – Sent

Torsdag 27 november:
Konferens: 08:30 – 17:00  

Inflyttning:

Tisdag den 25 november kl 18.00 – 20.00

Större inflytt av material sker via varuintag (Kungsgatan 3 till varuintag).

Mindre inflytt av material sker via huvudentré (Kungsgatan 1 till huvudentré).

Alla ytor måste vara klara senast kl. 08.00 den 26 november.

 

Utflyttning:

Torsdag den 27 november från kl. 17.00 – 19.00

Leveranser får tidigast anlända 2 dagar innan ankomst.

Alla leveranser skall märkas med eventuellt Monternummer, företagsnamn, Trygg & Säker, 26 – 27 november

Större leveranser på pall: 
Clarion Hotel Sea U Helsingborg
Kungsgatan 3 till varuintag
252 21 Helsingborg

Små leveranser, enstaka paket:
Clarion Hotel Sea U Helsingborg
Kungsgatan 1 till huvudentré
252 21 Helsingborg

Clarion Hotel & Congress Sea U
Kungsgatan 1, 252 21 Helsingborg

Användarnamn är den email som angavs vid bokning och lösenordet har ni själva bestämt. Om ni saknar lösenord kan ni få det skickat till er via “Forgot Password”-knappen. 

I utställarportalen hittar ni: 

  1. Anmälan av deltagare
  2. Bjud in ditt nätverk
  3. Er utställningsyta & beställning av extra monterinredning
  4. Hallskiss
  5. Exponeringstjänster
  6. In-och utflytt i utställningen & leveransadress
  7. Godshantering
  8. Annonsering i Offentliga Affärers nyhetsbrev
  9. Logi
  10. Kontaktuppgifter

Länk till utställarportalen: https://exhibitor.trippus.se/#/

Observera att endast en person från er organisation kan vara kontaktperson i Utställarportalen. Om ni vill att fler ska ha tillgång kan ni dela sammaanvändarnamn och lösenord inom er organisation. 

Alla representanter från er organisation som deltar behöver registrera sig. Som partner eller utställare erhåller ni ett begränsat antal kostnadsfria deltagarbiljetter. Observera att monterpersonal och föreläsare som representerar er organisation (som önskar delta på konferensen) måste använda dessa biljetter.

Dessa ska registreras via utställarportalen.

Deltagarbiljetterna inkluderar konferens, lunch, fika båda dagarna, en trerättersmiddag med underhållning och prisutdelning dag 1.

I en ordinarie monter ingår:

Exponeringsyta 2 x 2m 
1 ståbord + 1 barstol (svart duk på bordet) 
Framdragen hushållsel inklusive 1 förgreningsdosa.

Observera att inga monterväggar!

Önskar du boka extra barstol, ståbord eller en 55″ TV-skärm med HDMI kabel på ett stativ så kan du kontakta: adina.samuelsson@hexanova.se

För ett så lyckat deltagande som möjligt erbjuder vi ett antal exklusiva exponeringstjänster.
De hjälper er att synas, öka trafiken till er monter och skapa mer affärsnytta.

Läs mer om möjligheterna här: Exponeringstjänster 

Samla leads på plats genom att skanna deltagarnas namnskyltar. Få tillgång till kontaktuppgifter direkt, skriv anteckningar och markera intresseområden.

Beställ leadscanning genom att kontakta: adina.samuelsson@hexanova.se

Glöm inte att boka hotell!

Boka ditt boende på Clarion Hotel & Congress Sea U och bo på samma ställe som årets konferens arrangeras!

Clarion Hotel Sea U är beläget precis vid havet i Helsingborg. Ett hotell med design, mat, dryck och stämning som ni aldrig upplevt det förr. Välkomna!

Företag: Hexanova Events AB
Adress: Fiskhamnsgatan 2, 414 51 Göteborg 
Organisations nummer: 556772-6194
Mail: ekonomi@hexanova.se

 

Lyckas på Trygg & Säker

Våra bästa tips för att få ut maximalt av ert deltagande

Sätt tydliga och mätbara mål

Bestäm vad ni vill uppnå – exempelvis antal leads, befintliga kundrelationer, stärkt varumärke eller ökad försäljning – och kommunicera detta till hela teamet. Planera hur ni vill synas och engagera besökare i montern, och bestäm redan i förväg hur ni tänker följa upp efter Trygg & Säker.

Skapa engagerande aktiviteter i montern

 Tänk igenom vilka aktiviteter som passar era mål och ger besökaren en anledning att stanna till.

Förhandsmarknadsför gärna dessa aktiviteter för att locka fler besökare.

Marknadsför och bygg förväntan via sociala medier

Använd sociala kanaler för att kommunicera i god tid före eFörvaltningsdagarna – berätta vad ni kommer att visa, tipsa om erbjudanden och dela nyheter. Tagga Trygg & Säkers konto, länka till vår hemsida och dela gärna material under dagarna.

Bemanna smart och följ upp i tid

Se till att monterpersonalen är väl informerad, motiverad och redo att möta besökarna på ett sätt som speglar era mål. Efter Trygg & Säker – kontakta snabbt insamlade leads, dela bilder eller innehåll i era kanaler och utvärdera både resultat och lärdomar.

Kontaktuppgifter

Christian Johansson 

Sales Executive

Tel: 070 99 45 367
Skicka epost

Mail

info@tryggochsaker.se

Telefon

031-719 05 00

Logga T&S vit
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.